Q&A

Här nedan kan ni se svar på våra vanligaste frågor. Har du någon fråga som inte är besvarad nedan så är du välkommen att kontakta oss på info@fiskekrogen.se eller på telefonnummer 031-10 10 05.

Vilka betalningssätt erbjuder ni?

BABS MED KREDITKORT
Vi accepterar VISA,  MasterCard och American Express.

PRESENTKORT
Du har möjlighet för att betala med presentkort som är köpt antingen i vår online-butik eller i restaurangen.

Behöver man boka bord i förväg?

Hos oss har vi drop-in i mån av plats men du kan också smidigt boka bord online här för dig och ditt sällskap. Är ni ett sällskap på 8 personer eller fler? Är det mindre än 12 timmar tills ni vill besöka oss? Då blir vi glada om du istället slår en signal på 031-10 10 05.

Kan man få laktosfria eller vegetariska alternativ?

Hör av er till oss i förväg så kan vi ordna allt efter era behov och önskemål.

Har ni MSC-märkt fisk?

Ja det har vi.

Kan man köpa take-away?

Vi erbjuder både take-away och catering som passar erat behov. Kom förbi restaurangen och hämta din mat, upplagd på fat och klar att servera. Vill du även ha hjälp med allt ifrån dukning till servering och diskning efteråt så ordnar vi gärna det.

Klicka här för att se vår take-away- och cateringsmeny

Finns det parkeringsmöjligheter i närheten?

Ni kan parkera precis utanför Fiskekrogen, på baksidan, vid P-hus Kungsgaraget samt vid Casino Cosmopol Göteborg.

Hur fungerar det med rullstolar & framkomlighet?

Vi har ramper som våran garderobiär hjälper till med.

Information om GDPR

Du kan läsa om vår integritetspolicy HÄR.

Fiskekrogen
Lilla torget 1, 411 18 Göteborg
Telefon: 031-10 10 05
E-post: info@fiskekrogen.se

  

Webbdesign: LIVE Reklambyrå